قیمت سیلیکات سدیم مایع در ریشیوهای مختلف

خانه

خرید و قیمت سیلیکات سدیم مایع در ریشیوهای مختلف

خرید و قیمت سیلیکات سدیم مایع در ریشیوهای مختلف

خرید سیلیکات سدیم مایع

به دنبال خرید سیلیکات سدیم مایع با کیفیت و قیمت مناسب هستید؟ فروشگاه ما انواع سیلیکات سدیم مایع را با بهترین قیمت‌ها و تضمین کیفیت عرضه می‌کند. سیلیکات سدیم مایع ما، انتخابی ایده‌آل برای پروژه‌های صنعتی و کشاورزی شما است. با ما تماس بگیرید و از مشاوره تخصصی رایگان بهره‌مند شوید. همچنین برای اطلاع از قیمت سیلیکات سدیم مایع در ریشوهای مختلف در ادامه همراه ما باشید:

قیمت سیلیکات سدیم مایع ریشیو ۲٫۷

دامنه کاربرد: سیلیکات سدیم ریشیو ۲٫۷ مناسب جهت صنایع تولید لوله مقوائی , صنایع حفاری میباشد.

آنالیز محصول و اطلاعات فنی

Baume at20c :  ۴۹/۸
Sio2% : ۳۳/۲
%Na2O : ۱۲/۲
Concentration : ۴۵/۵
Raito : ۲/۷

برای استعلام قیمت سیلیکات سدیم مایع ریشیو ۲/۷ کلیک کنید.

قیمت سیلیکات سدیم مایع ریشیو ۲٫۳ – ۲٫۴

دامنه کاربرد: سیلیکات سدیم رشیو ۲٫۳ – ۲٫۴ مایع با غلظت مورد نظر مشتری مناسب جهت روان سازی دوغ آب شرکتهای تولید کاشی و سرامیک , ریخته گری, کارتن سازی, نساجی میباشد.

کاربرد در آرایش های معدنی: سیلیکات سدیم در استخراج معادن متعدد و سیستم های فرآوری مواد معدنی برای بهبود در بازیافت مواد معدنی با ارزش, ضمن کاهش میزان آلاینده ها مورد استفاده قرار می‌گیرند کاربرد اصلی آنها به عنوان دفع کننده در فرآیند شناورسازی سنگ معدن است که باعث پراکنده سازی رس ناخواسته است. سیلیکات های سدیم همچنین مانع از خوردگی در لوله های آب و فرسایش شدید در محیط های در معرض آسیب می شوند. سیلیکات سدیم ها به بهبود توان عملیاتی و کاهش هزینه‌های کل عملکرد کمک می‌کنند.

آنالیز محصول و اطلاعات فنی

Baume at20c : ۵۱/۸ – ۵۱/۵
Sio2% : ۳۳/۴ – ۳۲/۸
%Na2O : ۱۴/۳ – ۱۳/۸
Concentration : ۴۷/۳ – ۴۷
Raito : ۲/۴- ۲/۳

برای استعلام قیمت سیلیکات سدیم مایع ریشیو ۲/۳ – ۲/۴ کلیک کنید.

قیمت سیلیکات سدیم آلکالاین (ریشیو ۲)

دامنه کاربرد: سیلیکات سدیم آلکالاین یا ریشیو ۲ در صنعت تولید پودر های شوینده بسیار پر مصرف میباشد.

آنالیز محصول و اطلاعات فنی 

Baume at20c : ۴۵ – ۴۴
Sio2% : ۲۷/۱ – ۲۶
%Na2O : ۱۳/۳ – ۱۲/۶
Concentration : ۴۰ – ۳۹
Raito : ۲/۱ – ۲

 

برای استعلام قیمت سیلیکات سدیم مایع ریشیو ۲ کلیک کنید.

قیمت سیلیکات سدیم نوترال ریشیو ۳ – ۳/۳

دامنه کاربرد: سیلیکات سدیم نوترال ریشیو ۳ – ۳.۳ بنا به شرایط و فرمول مصرف کننده غلیظ یا رقیق میشود . جهت بریکت سازی , صنایع حفاری, صنایع تولید  لوله مقوائی , زود گیر شدن بتن , ضد آب شدن بتون و تولید ملات نسوز جداره کوره ها استفاده میشود.

آنالیز محصول و اطلاعات فنی

Baume at20c : ۴۰
Sio2% : ۲۸/۴ – ۲۶/۶
%Na2O : ۸/۸ – ۸/۱
Concentration : ۳۷ – ۳۵
Raito : ۳/۳

برای استعلام قیمت سیلیکات سدیم مایع نوترال کلیک کنید.

سوالات متداول مشتریان در مورد سیلیکات سدیم مایع

♦ آیا سیلیکات سدیم مایع ریشیو ۲/۳ برای ریخته گری دارید؟

بله، این ریشیو موجود می باشد و در ریخته گری کاربرد دارد. که بومه آن ۵۲-۵۱ میباشد.

♦ آیا برای تولید مایع ظرفشویی و دستشویی سیلیکات سدیم دارید؟

بله داریم معمولا برای تولید مایع ظرفشویی دستشویی از آلکالاین یا همان سیلیکات سدیم با ریشیو ۲ استفاده میشود.

♦ سیلیکات سدیم مایع معمولا چه ریشیوهایی هست؟

براساس نیاز شما ریشیوها تغییر میکند یعنی بستگی دارد از این ماده در چه صنعتی استفاده میکنید،

ریشیوهای ۳ و ۳/۳، ۳/۲، ۲/۴، ۲/۵، ۲/۶، ۲/۷

♦ آیا سیلیکات سدیم برای تولید کارتن هم دارید؟

بله و بستگی به این دارد که در کدام حوزه از کارتن سازی از آن استفاده میشود. اگر میخواهید برای تولید کارتن های لمینت استفاده کنید باید از سیلیکات سدیم مایع ریشیو ۲.۴ استفاده کنید که غلیظ تر می باشد و باعث میشود که لمینت های شما نشکن و مقاوم تر شود (یعنی زمانی که مقواهای لمینت را لوله میکنید این لمینت ها نمیشکنند و ترک نمیخورند و چسبندگی خوبی دارند).
اگر بخواهید برای لب چسب استفاده کنید از ریشیو ۲.۳ باید استفاده کنید که چسبندگی کمتری داره و برای لب چسب ها استفاده میشه در کل سدیم سیلیکات مایع با ریشیو بالا با بومه و غلظت بالا برای تولید کارتن های لمینت یا همان مقواهای لمینت بسیار کارآیی دارد.

♦ آیا سیلیکات سدیم مایع برای روان سازی کاشی و سرامیک هم استفاده میشه؟

بله شرکت سیلیکات گستر در حال حاضر با بسیاری از فعالان حوزه کاشی و سرامیک همکاری دارد. که معمولا از سیلیکات سدیم مایع برای روان سازی استفاده میکنند که در ۹۰ درصد مواقع از سیلیکات سدیم با ریشیو ۲.۳ برای روان سازی خاک و سرامیک خود استفاده میکنند.

♦ در تولید مواد شوینده مایع چند درصد سیلیکات سدیم باید اضافه کنیم؟

اینکه چند درصد سیلیکات سدیم به مواد شوینده اضافه کنید بستگی به فرمول شیمیایی مورد استفاده خودتان دارد و باید حتما تست که آیا به غلظت مورد نظرتان رسیده و یا خیر! و در مجموع سیلیکات سدیم مایع به علت اینکه حالت ژل دارد در تولید مایع ظرفشویی و مایع دستشویی مورد استفاده قرار میگیرد که باعث افزایش کیفیت محصول شما میشود  و یکی دیگر از دلایلی که از سیلیکات سدیم مایع برای تولید مواد شویند استفاده میکنند این است که چربی بری زدایی بالایی داشته و از بین برنده آلودگی از سطوح آلوده می باشد.

♦ آیا کارخانه شما سیلیکات سدیم مایع برای صنعت بریکت سازی هم دارد؟

بله در تولید بریکت از سیلیکات سدیم مایع با ریشیوهای ۳/۳ و ۳ برای چسبندگی استفاده میکنند. بسیاری شرکت ها هم هستند که از ریشیو ۲/۳ و یا ۲/۵ استفاده میکنند. در کل بستگی به فرمول شیمیایی خودتان دارد که چه فرمولی بزنید و میزان چسبندگی مورد نظرتان چقدر است. ریشیوی مورد استفاده در بریکت آلومینیم یا بریکت آهن متفاوت است و با توجه به محصولی که تولید میکنید میتوانید هم از ریشیو ۳/۳ و هم از ریشیو ۲/۳ و هم از ریشیو ۲/۵ استفاده کنید که بسیار چسبندگی بالایی داشته و مقاوم در برابر حرارت هستند.

♦ در مورد خصوصیات سیلیکات سدیم مایع توضیح دهید.

سیلیکات سدیم مایع را به علت چسبندگی بالایی که دارد در صنعت به عنوان چسب نیز میشناسند. (به آن آب شیشه هم میگویند) و همین ویژگی چسبنده بودن آن باعث شده در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گیرد. در کل سیلیکات سدیم به عنوان محصول مادر بوده و در ۹۰ درصد صنایع مورد استفاده قرار میگیرد.

♦ سیلیکات سدیم مایع برای صادرات هم دارید؟

سیلیکات گستر اصفهان سالهاست که سیلیکات سدیم را به کشورهایی مانند ترکیه، ترکمنستان، هند، کشورهای حاشیه خلیج فارس و سایر کشورها صادر میکند.

♦ آیا در صورت سفارش شرکت کارهای ارسال محصول را انجام می دهد؟

بله ما میتوانیم تمام کارهای گمرکی و ارسال بار را برایتان انجام دهیم. البته خود مشتری هم میتواند کارهای گمرک و اظهارنامه و بقیه کارها را انجام دهد.

قیمت سیلیکات سدیم مایع در ریشیوهای مختلف

قیمت سیلیکات سدیم مایع با توجه به ریشیو و درصد و آنالیز متفاوت است و برای استعلام قیمت سیلیکات سدیم مایع و ثبت سفارش میتوانید با شماره های ثبت شده در سایت تماس بگیرید. همکاران ما در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به مشتریان میباشند.

استعلام قیمت سیلیکات سدیم مایع به صورت عمده و نحوه ارسال

تماس  بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *